Vizelde

Vizelde

Orrbányászat

2018. december 15. - Gazz

Még iskolás voltam, ha nem csal emlékezetem
Ez a sztori a folyosón akkor történt velem
Elkapott a nátha, viszketett ott belül
Gondoltam megvakarom, mert kínzott cefetül
Éreztem hogy ujjam az agyamig hatol
De megszólalt egy pösze hang, "mit cinálsz te latol?"
Hát az Árpi bácsi leste hogy bányászok
Hangképzésből családjukban nem születtek ászok
Kínlódtam egy sort, hogy mit is mondjak neki
Azt mégse lehetett hogy "közöd hozzá, geci?"
Szóval kínos volt a szitu, könyékig az orrban
Énekeljek valamit? Dúrban-e, vagy mollban?
Szervezetem kisegített, s válaszolt helyettem
Egy vastag galambot én szépen elengedtem
Árpi bácsi annyit mondott "Te jószágosz ég!"
S menekülni kezdett, mint mikor a tető ég
Így hát bűzfelhőmben bányászhattam tovább
Kinek mesém nem tetszett, hágja meg a lovát!

A bejegyzés trackback címe:

https://vizelde.blog.hu/api/trackback/id/tr2914485994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása