Vizelde

Vizelde

Kutyaszar

2018. december 15. - Gazz

Kutyaszar
Én írtam.

Ó te minden szarok
legbüdösebbike
Miattad nem áll szóba velem
A szomszéd Erzsike

Mert mikor megérezte
A cipőtalpam szagát
Megkérdezte egyből:
-Hozott-e, vagy saját?

Szidtam hát a kutyát
hogy talpon szart az állat
Őmiatta eztán
Erzsók ki nem állhat

Nem is érdekelte
hogy került szar oda
biccentett fejével
Irány a mosoda

Mosoda? Hja kérem!
nem engedtek be!
Költőnket a szag miatt

A portás elkergette

Felütöm a lexikont
Azt tudnám meg főleg
te büdös kutyaszar
Hogy szabadulok tőled

Mert a hadseregben
fogkeféje a tisztnek
erre lett kitalálva
A bakák ebben hisznek

De nem vagyok katona
Akkor mit csináljak
Hogy vessek véget
a kutyaszar szagának

Mely annyira büdös
hogy még egy vizelde
is hányna ha falára
e szar lenne kenve

Beszórtam klórmésszel
oldottam hipóval
marattam kénsavval
kényeztettem sóval

Nagy nehezen aztán
eltűnt a bevonat
Azóta ki meglát
már nem visszafelé tolat

Le is szűrtem gyorsan

hogy a tanulság mi

Nézz a lábad elé

Ha elmész este futni

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vizelde.blog.hu/api/trackback/id/tr8314485972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása